close

昨晚算幾好睏, 8點左右便起身, 這酒店對面的一些商廈, 8點幾已經有OL人開緊工了, 
我都係先食個早餐, HAHA, 



食飽才回房執拾行李寄存在酒店的LOCKER .
今天第一站, 到LAUSANNE - GARE 旁的LAUSANNE - ARTS BEAUS DES CANTONAL MUSEE
開10:00 入場費為CHF20, SWISS PASS 是免費入場喔.


外圍有點性格喔~


果然沒有最早, 只有更早HAH..A

 


準時開門, 因為這是自動門, 一到十點即門.
第一層有一間小房, 這房是給我們玩一些小泥土遊戲.


就是這樹吸引我到這參觀, 


這ART MESUEM 有時代作品, 也有珍藏作品, 以下影片, 應該是講地球暖化嚴重, 環保的作品.


往入行, 大形新作.

又穿過這樹


另一室是新一代手工藝.

這有LIFT / 樓梯上.


一早來的好處是人流不多, 靜靜欣賞.


以下的刺, 感覺是用了朱古力製成.


造了一副山畫.


珍藏室


這幅畫得好立體, 近望好似好易畫, 但一點都不簡單.




這館不算太大, 只有三層每層4室左右.花了1小時.


再坐回METRO - 到OUCHY 到站過馬路的巴士站等8號/25號巴士.坐到LAUSANNE - OLYMPIC MESUEE 站下.


LE MUSEE OLYMPIQUE


這個入場CHF20, 如SWISS PASS 是免費的.


這個是聖火吧..落雨點算AHAH


今日陽光指數爆燈呀~~


場內有LOCKER, 只放CHF1 便可以LOCK 手袋, 輕鬆遊.


古時開始, 大致唔多明, 雅典開始吧.


未來奧運已經知道了.


歷來的聖火棒, 


早期傳聖火都幾係, 會唔會熱親呢.


1998 NAGANO


2000 Sydney


簽名棒.


2008 BEIJING


2022 BEIJING


原來火棒內有個gas


這是1976 - INNSBRUCK, 


poster 都不錯


一個奧運衣著都有一區.



落一層

 


這層可以體驗一下奧運的活動.


獎狀都好有特式.


仲有800日就到巴黎-olypmic


這大約個半鐘左右. 這位阿叔好九笑, 名正言順的{雨傘}


12點9左右, 仍未收到report , 究竟我係陰定陽呢~~~
坐火車到Grandvaux 站下. 


我都有想過健行一翻, 但個太陽太歡迎我了, 所以等回下班車到LAUSANNE 吧.


從LAUSANNE 坐二個站到MONTREUX 唸住在這城市行下.但比我預見這古董車...



這車得三四卡左右,如果坐全程就為個半小時. 我那有時間呢~


在車上我問了學生哥, 如果我坐一個站大約幾耐, 他建議我坐三個站, 都係15分鐘左右, 但個景會比一個站靚得多, 咁我當然接納意見LO
這卡是復古車箱, 


這卡是有天窗的.


而我就選擇這一卡, 需然熱小小, 但這卡的窗是可以開的,


可以大開窗拍照, 多真實.

   
需然幾個站, 但已經走到很高了, 

    
   
到了 CHAMBY 這個站, 記住要按鐘喔...
  
好靚的一個小站, 我要在這里等半小時下一班回到MONTRUEX
        

   
4點多便到MONTREUX , 坐回LAUSANNE 都係20分鐘左右...好快便到, 

   
急急回酒店取行李, 因為要趕住去GVA _ LAB 問點解仲未有REPORT, 真的令人緊張死啦~~~
我坐4:45分車到GVA-AIRPORT , 44分鐘左右就到. 希望在7點前搞掂手續.
在瑞士的火車會有KID AREA, 

  
    
 

我這個REPORT好彩去LAB 問, 他們唔知點解無SMS/ EMAIL 給我, 用我PASSPORT 佢地立即PRINT 出來給我, 
但我一看資料, 這資料不足, 沒有ISO 15189的字眼, 但LAB 堅持這是可以, 沒問題, 又話佢爸爸一個星期前都係用它返香港...都唔知係米吹水..

我便先取這些資料給AIRLINE 看看, 在等巴士途中我已UPLOAD 這CERT & REPORT 給CATHY,
SWISS AIRLINE 睇完都不接受, 還要求我再到LAB 問他們加回這字眼. 這刻簡直[晴天霹靂} 
我話:這LAB 堅持只有這些, 和這些已經足夠, 就算我再去都無用. 
我要求空姐與他們對說, 空姐又問下佢地MANAGER, 但都是不能, 我們糾纏半個鐘. 我朋友也收工過來了.
最後空姐姐姐明白我心情, 也同情, 我也明白這是香港政府要求.

最後她們MANAGER 同LAB 講, 我也收到CATHY 的回信告知我文件齊全, 所以我比我的電郵SWISS AIRLINE 的空姐們睇, 她們才接受我的文件...
簡直一額汗呀~~~ 由於明早7點鐘的飛機, 她們建意我現在CHECK IN 因為她們已明晒我的情況...所以我到GVA 的酒店取一件行李寄倉...好辛苦~~

大約7點左右, 朋友陪我到酒店取行李/再到機場CHECK IN 之後我們才去食個飯, 
她很好, 放工後幫我搞咁多野又車我去食飯, 這晚我沒有訂酒店, 佢又收留我到她家住一晚, 真的好感激她.

我們到市中心食這家的意大利餐廳, 食物唔錯.
   
松露PIZZA~正
 
明顯係椒鹽鮮尤HAHA>.
  
芝士鮮茄SALAR

   

她家隻貓好很意, 隻眼大過耳呀

   
朋友零晨4:30 車我回機場, 五點便到機場了, 雖然好多人離境, 但我仍有時間買手信呢.
  
坐一個小時左右到法蘭克福.
          

   
再由法蘭克福到香港, 


等五小時才上機, 唯有行下機場啦, 出去就無可能GALA...

在DUTY FEE 行下LO
            
行到倦便坐下餐廳食個早飯吧.....

    
這個拉面, 面質可以但個湯就水味多D.
 

這班機好FULL , 好多是畢業學生. 回港工作...

在疫情期間旅遊: 

出發前 (資料從國泰網站)
1) 查最新當地政府入境要求: https://www.cathaypacific.com/cx/zh_HK/covid-19/worldwide-travel-restrictions.html?cxsource=SEARCHBOX_QUICKLINK
2) 機票~ insurance (inc. convin-19) ~ 回港檢疫酒店確認.
3) 疫曲接種證明文件 
4) 除自己日常用品, 也要多帶口罩, 藥品等..

當地準備回港: https://www.coronavirus.gov.hk/chi/return2hk-scheme.html
1) 如你坐CX, 這個好幫到, 「無憂起飛」 https://www.cathaypacific.com/cx/zh_HK/covid-19/fly-ready.html
2) 回港前二天, 建意在當地玩, 留時間找當地的LAB, 進行個PCR TEST, 有什麼問題都不用走來走去.
3) 盡量在離境當天UPLOAD 全部資料給AIRLINE, 等他們查好咁就不用在CHECK IN COUNTER 浪費時間. 
4) 健康申報表 , https://www.chp.gov.hk/hdf/, 咁回到港又唔洗等了..

arrow
arrow

    norikokck 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()